אנשים עם מוגבלות הם חלק בלתי נפרד מהחברה שלנו ואנחנו משתדלים לעשות את האקסטרה, על מנת לאפשר שילוב וניהול חיים נוחים בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות. פעילות ההנגשה שלנו כוללת התאמה באוטובוסים, התאמה בשירות והתאמה באתר האינטרנט שלנו.
הנגשת האתר מתבצעת בהתאם לתקן הישראלי לנגישות 5568 והנחיות גוף התקינה הבין-לאומי W3C לרמה AA ובעזרת ייעוץ מומחי ההנגשה. ניתן להשתמש בשירות ההנגשה באמצעות לחיצה על כפתור "ההנגשה", שממוקם בפינה השמאלית העליונה באתר שלנו. בעת הקלקה על כפתור זה, ייפתח תפריט המציע לגולש מגוון סוגי הנגשות אפשריים באתר. לאחר בחירת סוג ההנגשה הרצוי והקלקה עליו, ייטען האתר במצב המונגש. להפסקת ההנגשה, יש ללחוץ על "כבה הנגשה" המופיע גם הוא בתפריט.
כל האוטובוסים העירוניים של אקסטרה נגישים לנוסעים עם מוגבלויות ועומדים בתקנות משרד התחבורה.
שירות לקוחות טלפוני
נתב הטלפוני ושירות הלקוחות הונגשו לאנשים עם מוגבלות.
ממונה על הנגישות בחברה היא הגב' מירי מרב, איתה ניתן ליצור קשר טלפוני או אלקטרוני:
03-9677339 [email protected]
הדרכות נגישות
כל הנהגים באקסטרה עוברים הדרכות שירות ונגישות תקופתיות, בהן ניתן דגש על סיוע לנוסעים עם מוגבלות. סדנאות אלן כוללות את כל היבטי הנסיעה: מעלייה והירידה מהאוטובוס, הסדרה בתשלום ובטיחות נוסעים עם מוגבלות. בנוסף להדרכות אלו, יתבצעו במהלך השנה הקרובה הדרכות נגישות מטעם משרד התחבורה לכלל נהגי החברה. הדרכות אלו מועברות על ידי מרצים שהוסמכו לכך.
אמצעי נגישות בעמדות שירות הרב קו
תחנה מרכזית נתניה, אחד העם, נתניה
במידה ונתקלתם בבקשות מיוחדות בנושא נגישות נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בטלפון : 6747*
בפקס: 074-7745997
בדואר: מחלקת פניות הציבור אקסטרה, בניין יהב חמיאס קומה 4, רח' רקפת 1, שוהם מיקוד 608370
אנחנו עושים אקסטרה מאמץ להיות נגישים ומזמינים עבור נוסעים ונוסעות עם מגבלות או צרכים מיוחדים ועדיין, ישנו סיכוי שאנחנו טועים או שיש דבר מה שדורש מאיתנו תיקון. אם נתקלתם במגבלת נגישות, אנא ידעו אותנו באמצעות טופס צור קשר. אנחנו רוצים לדעת ולתקן.
תודה וגלישה נעימה